Voorbereiding - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Yentl Zegers

Blijf op de hoogte en volg Yentl

07 Februari 2017 | Nederland, Venray

Hoi allemaal,

Hier een eerste berichtje over mijn aankomende stage op Lanzarote.
Ik ben al een paar maanden bezig met het plannen en regelen van mijn stage.
Na een interview met het bedrijf iStage ben ik geplaatst op Lanzarote in het hotel: Sandos Papagayo Beach Resort.
Een luxe hotel aan de kust van Lanzarote in het gebied: Playa Blanca.

Toen dat bekend was, kon ik dingen gaan regelen zoals: uitwonende beurs, erasmus aanvragen via school en het vliegticket boeken...

Nu is het aftellen en langzaam toe gaan leven na het begin van mijn stage op Lanzarote.

Veel liefs, Yentl

• 07 Februari 2017 - 20:20

Jacqueline Van Bree:

ben benieuwd ga je zeker volgen

• 13 Februari 2017 - 19:28

Janine:

Heel veel plezier alvast net de voorbereiding van je reis.