Ik ben hier niet zo goed in volgens mij... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu Ik ben hier niet zo goed in volgens mij... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu

Ik ben hier niet zo goed in volgens mij...

Door: Yentl

Blijf op de hoogte en volg Yentl

26 Juli 2017 | Nederland, Venray

Hoi allemaal,

Zoals de titel al zegt ben ik toch niet zo goed in het bijhouden van een reisdagboek...
Stiekem gaat de tijd hier dan toch sneller dan je denkt ook al heb je dagen die niet voorbij lijken te gaan...
Maar ondertussen mag ik wel langzaam af gaan tellen, nog 54 dagen en dan ben ik weer thuis!

Vorige week dinsdag waren de vrienden hier tot en met gisteren. We hebben met z'n allen een top week gehad! We hebben zoveel gelachen, zoveel gedaan, de week is voorbij gevlogen! Gisteren was het natuurlijk wel weer heel moeilijk om iedereen te laten gaan... ik ging werken om 3 uur en de vrienden bestelden bij mij voor de laatste keer een taxi om terug te gaan naar het vliegveld... toen hield ik het even niet meer (daarvoor ook al niet meer hoor)
Nu is het nog even zeven weken knallen met misschien nog een laatste bezoekje van Jens vanwege onze verjaardagen, maar dat is allemaal nog een vraagteken.

Zometeen mag ik weer werken van 3 uur tot 11 uur. En dan krijgen Milou (mijn kamergenootje) en ik weer te horen of we moeten gaan verhuizen of niet... Milou en ik slapen samen op een kamer in het hotel met als gevolg dat wij af en toe moeten switchen van kamer. Aangezien het hotel aankomende week weer voor 100% vol zit moeten we even afwachten waar we mogen slapen aankomende week!
Ik denk in de bagageruimte of bij het zwembad op een ligbedje ;)

Hopelijk kan ik laatste weken iets betere updates geven wat betreft: slaapplaats, vlucht, mijn vrienden van hier, werkverhalen en dingen die ik hier nog allemaal gedaan heb of gezien heb.

Heel veel liefs en tot over 7 weken weer Nederland!
Hou van jullie, en ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve appjes en kaartjes die ik hier heb mogen ontvangen. Lief om te zien dat iedereen zo meeleeft met me <3

  • 26 Juli 2017 - 15:36

    Wilma:

    Heej Yentl,

    Natuurlijk is het vervelend als iedereen weer vertrekt bij jou maar erg leuk dat ze geweest zijn en weten waar jij bent. Fijn dat het leuk is geweest.
    Nog 7 weken, nou maak daar nog iets moois van. Je mag trots zijn op jezelf, je hebt het toch maar gedaan!!
    Nadat ik met Jens gepraat heb op de familie bbq ben ik er ook van overtuigd dat je het goede gedaan hebt.
    Dat je dit gepresteerd hebt mag je zelfvertrouwen geven en het laat zien hoe sterk je bent.
    Wat het je uiteindelijk ook oplevert, je bent een ervaring rijker en dat is al winst.
    Dikke kus en tot snel.
    Wilma

  • 26 Juli 2017 - 21:10

    Els :

    Idd, lastige momenten! Nog 7 weken knallen Yentl !! Je kúnt het!

  • 27 Juli 2017 - 07:56

    Mien En Geert:

    Hoi Yentl

    Wij zijn ook kei trots op jou , en je bent een sterke meid. wat fijn dat jullie zo,n leuke week hebben gehad, en ja aan alles komt een eind, dus ook voor jou is het aftellen. We hopen dat je daar nog 7 mooie weken hebt, en omdat het druk is zijn die zo voorbij.
    Groetjes en kusjes van ons.

  • 29 Juli 2017 - 23:30

    Lotte:

    Lieve Yentl

    Wij zijn hier super trots op jou dat je het toch allemaal maar doet en hebt doorgezet.
    Je hebt voor jezelf een mooie herinnering gemaakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Yentl

Hier zul je vanaf nu al mijn reisverhalen vinden over mijn stageperiode van 5 maanden op Lanzarote!

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 14219

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 01 Oktober 2017

Lanzarote

Landen bezocht: