Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Door: Yentl

Blijf op de hoogte en volg Yentl

08 September 2017 | Nederland, Venray

Ik schrijf dit verslag terwijl ik samen met Joyce nog even lig te bakken op het strand in Puerto del Carmen. Het is hier nog steeds bloedheet terwijl het in Nederland regent dat het giet. Hihi
Toch ben ik over anderhalve week denk ik wel de enigste passagier die juicht als het regent op Weeze...

Ik heb eergisteren me koffer al een keer ingepakt om te kijken hoe dramatisch ik ervoor stond, maar het viel nog wel mee... ik me grote koffer had ik 20.9 en ik me handbagage 9.1. Precies 30 kilo!!

Maar het is nu echt aftellen. Me laatste rooster is bekend en het bevalt me prima. Morgen heb ik me laatste dag backoffice, ik kan me nog herinneren dat ik daar begon en dacht: oh jee deze weken gaan heel langzaam maar er zijn er alweer 4 om sinds dat ik dat zei. Dan zondag, maandag en dinsdag receptie van 3 tot 11. Woensdag weer vrij en dan ga ik waarschijnlijk samen met Danny en Maxime nog even naar Fuerteventura. Dan donerdag weer werken van 4 tot 12. Vrijdag weer vrij haha en dan zaterdag en zondag laatste daagjes receptie!

Wel hebben Milou en ik nog een keer moeten verhuizen. We gingen van onze geliefde kamer G1061 naar.... D542, maar wat zwaar want dat ik een Junior Suite! Morgen moeten we helaas weer verhuizen maar waarheen dat weten we nog niet.

Het laatste wat ik nog kwijt wil is dat ik afgelopen maandag en woensdag waarschijnlijk mijn laatste shows van animatie heb gedaan. Maandag hadden we 'We will rock you' en woensdag 'The Lion King'. Ik vertelde dit tegen Odanis (hoofd van animatie) en hij vond het niet eerlijk voor mij als ik geen show meer mee kon doen. Hij zou proberen om de maandag voordat ik naar huis kom nog één keer 'We will rock you' te doen, omdat dat mijn favoriete show is. Fingers crossed!!

Meer heb in nu niet echt te vertellen...

Ik denk dat er na dit verslag nog twee zullen volgen, volgende week eentje en de laatste over mijn inpakstress (al ben ik er hier wel beter in geworden dooral dat verhuizen).


Dikke kus
Nog 11 daagjes!

  • 08 September 2017 - 16:09

    Wilma:

    Ha Yentl,

    Wie had dit allemaal bedacht voordat je vertrok...
    Ik hoorde van Anke dat Renée en Jordi ook nog bij je geweest zijn.
    Ik wist dat ze dat zouden proberen maar vind het erg mooi van hen dat ze het ook nog gedaan hebben.
    Fijn dat je dit "avontuur" bijna achter je kunt laten. Het staat in elk geval prima op je cv en het heeft je waarschijnlijk toch veel geleerd.
    Liefs en tot de 19e
    Wilma



  • 10 September 2017 - 09:53

    Els:

    De laatste loodjes! Geniet er nog even van! Voor je het weet ben je weer thuis, en kun je terugkijken op een mooie stage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Yentl

Hier zul je vanaf nu al mijn reisverhalen vinden over mijn stageperiode van 5 maanden op Lanzarote!

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 14222

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 01 Oktober 2017

Lanzarote

Landen bezocht: