Aftellen - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yentl Zegers - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Yentl

31 Maart 2017 | Nederland, Venray

Het aftellen is begonnen...
Over precies een maand zit ik op Lanzarote...

De lijstjes over wat ik allemaal mee moet nemen zijn in de volle maak, en de struggels over welke koffers ik mee moet nemen zijn ook in volle gang.

Het begint nu allemaal heel snel te gaan. Alle dingen die nog in de maand april gaan gebeuren, nog een paar dagen vrij, dagjes weg, uiteten, laatste werkdag... allemaal dingen die deze maand voorbij gaan laten vliegen!

Ik ga genieten van mijn laatste maandje hier in dit kikkerlandje voordat ik voor 5 maanden mijn wereld ga verbreden en een supertoffe ervaring ga meemaken! :)

  • 01 Mei 2017 - 18:58

    Mien:

    Hallo Yentl
    Ik ben benieuwd wat je allemaal mee maakt heel veel sucses.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Yentl

Hier zul je vanaf nu al mijn reisverhalen vinden over mijn stageperiode van 5 maanden op Lanzarote!

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 14230

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 01 Oktober 2017

Lanzarote

Landen bezocht: